صحافة عربية : سميّة الخشاب لشيرين عبد الوهاب: “مفيش حاجة تستاهل إنك تتنازلي عن شعرك”

سميّة الخشاب لشيرين عبد الوهاب: “مفيش حاجة تستاهل إنك تتنازلي عن شعرك”

من صحافة عربية تفاصيل المقالة التالية سميّة الخشاب لشيرين عبد الوهاب: “مفيش حاجة تستاهل إنك تتنازلي عن شعرك” والان إلى تفاصيل الخبر

تطرقت النجمة المصرية سمية الخشاب الى الحديث عن أزمة الفنانة شيرين عبد الوهاب. وقصها شعرها عقب انفصالها عن حسام حبيب، وأشارت إلى أنها “صدمت عندما رأتها لأول مرة”.

وقالت: “أنا اتصدمت من شيرين، لما شوفتها وهي حالقة شعرها، لأن زمان لما تقص شعرها كان بيكون جوزها مات في الحرب. فبتقص شعرها حزنا عليه، والتصرف دا ليه تفاسير نفسية كتير، وشيرين جميلة بشكلها وإحساسها وإحنا بنعشقها وهي قوية لأنها برج الميزان”.

واستطردت: “ممكن تكون عايزة تنتهي من حياة تعبت منها، وعايزة تموتها وتنساها، ودا رد فعل طبيعي أو ممكن يكون رد فعل نفسي عنيف دون تفكير بسبب غلطة ومش عارفة هي رايحة فين وقراراتها صح ولا لا. في كل الأحوال محدش يستاهل تتخلي عن شعرك، دا إحنا بنقعد سنين عشان يطول”.

وتابعت: “دي مش محنة، دي تجربة وعدت وشيرين هتستفاد منها واللي جاي أحلى من اللي فات. وربنا  بيعمل الخير لينا. وإحنا بس اللي بنشوف عكس كدا، لأننا بنبص في إطار محدود، وأنا لا يمكن أعمل زيها، أصل عشان مين؟.. محدش يستاهل”.

بعد احتجازها في الكويت..أحلام تصل أبوظبي وتوجه رسالة! (فيديو)

فنانة سورية تشكو الفقر وتعلق : ” أعيش على المساعدات “

سميّة الخشاب لشيرين عبد الوهاب: “مفيش حاجة تستاهل إنك تتنازلي عن شعرك” تركيا الآن.

كانت هذه تفاصيل موضوع او خبر سميّة الخشاب لشيرين عبد الوهاب: “مفيش حاجة تستاهل إنك تتنازلي عن شعرك” الذي نشر بتاريخ : الجمعة 2022/01/14 الساعة 09:24 م .. نرجوا بأن نكون قد وفقنا بإعطائك التفاصيل والمعلومات الكامله .

كما تَجْدَرُ الأشاراة بأن الموضوع الأصلي قد تم نشرة ومتواجد على تركيا الآن - منوعات وقد قام فريق التحرير في صحافة عربية بالتاكد منه وربما تم التعديل علية وربما قد يكون تم نقله بالكامل اوالاقتباس منه ويمكنك قراءة ومتابعة مستجدادت هذا الخبر او الموضوع من مصدره الاساسي.

أخبار أخرى

الاكثر مشاهدة
( صحافة عربية ) محرك بحث إخباري عربي لا يتحمل أي مسؤولية قانونية عن المواد المنشورة فيه لانها لا تعبر عن رأي الموقع..